Beste mensen,
Hierbij een berichtje van de activiteitencommissie, de nieuwe activiteitencommissie.
De vorige evenementencommissie heeft vorig jaar aangegeven na vele jaren en ook heel veel gezellige bijeenkomsten te willen stoppen. Alleen Carola heeft aangegeven wel door te willen gaan in de nieuwe commissie. Als nieuwe commissie zijn we nu 2 keer bij elkaar geweest. Samen hebben we besloten de opzet enigszins te wijzigen. In de nieuwe commissie zitten nu ook de clubhuisbeheerders en het bestuurslid ,welke het reilen en “zeilen” van het clubhuis in zijn portefeuille heeft , en dus direct contact met het bestuur. Hierdoor ontstaat een open structuur en korte lijnen. De groep is nu ook breder. Dit is bewust zo omdat er naast de vele activiteiten nu ook een aantal andere bijeenkomsten mogelijk zijn waarvan het bestuur jullie in de vorige jaarvergadering al op de hoogte heeft gesteld. Dit brengt ook meer werk met zich mee. We zijn op dit moment al bezig met de voorbereiding van verschillende evenementen. Jullie kunnen dit lezen op de website en de evenementenkalender die in het clubhuis hangt. Voor deze evenementen krijgen jullie uiteraard uitnodigingen per mail.
- De nieuwe commissie bestaat uit de volgende personen:
Henk Koelewijn voorzitter en contact met bestuur 06-5350 6001
Marcel de Graaf beheerder clubgebouw 06-2875 6130
Evert Heuveling beheerder clubgebouw / beheer agenda clubhuis 06-1351 1288
Ineke Koelewijn algemeen
Henk van Dorst algemeen / contact botterwereld / DARP
Zeger Bos algemeen / WA jeugdzeilen
Chris Koelewijn algemeen / WA jeugdzeilen
Gert Dijkhuizen algemeen
Carola Koelewijn algemeen
Otto Beekhuis algemeen
Voor vragen of het aanbrengen van nieuwe ideeën kunt u natuurlijk altijd bij één van deze mensen terecht, of even mailen. Wij zullen dan bekijken of dit haalbaar is en past in onze agenda.
We vertrouwen erop en gaan er eigenlijk al vanuit dat het weer een mooi verenigingsjaar wordt.
Wij hebben er in ieder geval zin in.
Mailadres: maatjeshuiseendracht@gmail.com