Feestweek en Zuidwal 2024

Feestweek en Zuidwal

De Zuidwal is dit jaar weer een groot succes geworden. Dit door het mooie weer, een goede organisatie, gemoedelijke sfeer en een leuke band.

Voor ons als WSV de Eendracht, was de gehele feestweek fantastisch! De seizoens-opening met goed weer, leuke opdrachten en een heerlijk buffet. En ook de dinsdag- en woensdag avonden met de hapjesplanken zorgden voor een “vol huis”. We konden deze week ook pronken en genieten van onze mooie nieuwe tent. Maar dat deze week zo’n succes is geworden komt natuurlijk door al die vrijwilligers die hieraan hebben meegewerkt. Dit maakt ons ook tot een mooie hechte familieclub.

Alle vrijwilligers hiervoor heel erg bedankt en graag tot ziens in ons gezellige Maatjeshuis.

Clubhuisbeheer.